Algemene voorwaarden


Retouren

Wij doen er alles aan om u voldoende te informeren over de artikelen. Mocht een artikel desondanks niet aan uw verwachting voldoen, dan kan dit geruild of geretourneerd worden.

Herroepingsrecht

Op basis van het herroepingsrecht heeft u de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende 14 dagen. Deze termijn gaat in op de dag na ontvangst van het product/de producten.

Er geldt echter wel de voorwaarde dat de te retourneren artikelen dienen verpakt te zijn in originele verpakking en voorzien zijn van de originele labels. Ook dient u in bezit te zijn van een aankoopbewijs. Het is verstandig om uw gegevens door ons te laten registreren in ons klanten systeem zodat wij ten alle tijde uw aankoopbewijzen kunnen opvragen.

Voor Legwear producten zoals panty`s, kniekousjes, leggings, etc geldt dat u de producten uit de kartonnen verpakking mag halen om het product nader te beoordelen, echter de plastic binnenverpakking dient niet geopend te worden, anders kunnen wij het product om hygiënische redenen niet meer retour nemen. Voor ondergoed geldt dat deze niet gedragen mogen zijn en gepast over een eigen slip, anders kunnen wij deze om hygiënische redenen ook niet retour nemen. In dat geval krijgt u deze niet van ons vergoedt!

Ruilen/Retour

Voor het ruilen van artikelen geldt dezelfde termijn en dezelfde procedure, met dien verstande dat u in bezit bent van een aankoopbewijs van het te ruilen/retourneren artikel. Deze kan bestaan uit een kassabon, zowel geprint, als op uw naam in ons klanten systeem. U kunt ook zelf een account aanmaken op onze webshop, zodat u ten alle tijden uw aankoopbewijzen kunt opvragen. Staat u al geregistreerd in de winkel, vul dan het email adres dat u destijds heeft opgegeven in en u ziet ook uw aankopen uit onze fysieke winkel.

Mocht u niet in bezit zijn van een aankoopbewijs, dan hebben wij het recht een retour/ruiling te weigeren of eventueel een tegoedbon uit te schrijven.

Ook moet het artikel in nieuwstaat zijn. Het mag geen vlekken of gebruikerssporen vertonen. Als dat wel het geval is dan accepteren wij dit artikel niet als retour.

Garantie

Op alle artikelen die je bij ons koopt zit een wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel bij levering in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren moet functioneren.

Als een artikel niet naar behoren functioneert of in goede staat verkeert binnen de toepasselijke garantietermijn, zoeken we zo snel mogelijk naar een passende oplossing.

Bijvoorbeeld door een gratis reparatie, een nieuw artikel of teruggave van je geld. Is het probleem met het artikel je eigen schuld? Dan heb je geen recht op gratis reparatie, een nieuw artikel of teruggave van je geld. Heb je het artikel normaal gebruikt maar is het gewoon versleten? Ook dan heb je geen recht op gratis reparatie, een nieuw vergelijkbaar product of teruggave van je geld.

Klachten

Uiteraard kan het ook voorkomen dat de kwaliteit van een product na een periode van gebruik niet (meer) aan uw verwachting voldoet. Bijvoorbeeld; het vertoont na kort gebruik extreme slijtage of u constateert dat het artikel niet mooi blijft na wassen.

Mocht een product om een of andere reden niet aan uw verwachtingen voldoen, dan vragen wij u een klacht indienen.

Uiteraard heb je geen garantie indien de klacht veroorzaakt is door:

1.onzorgvuldig/onvoorzichtig gebruik

2.beschadiging door opzet, of door nalatigheid (bijvoorbeeld val en/of stootschade)

3.normale slijtage

4.het niet opvolgen van de wasvoorschriften

Let op: wasvoorschrift

De producten dienen te worden gewassen volgens de wasvoorschriften in het kledingstuk. Indien u ervoor kiest of heeft gekozen voor een afwijkende wasmethode, zal uw klacht te allen tijde ongegrond worden verklaard.

Heeft u klachten?

Dan vragen wij u deze mee te nemen naar de winkel, zodat wij uw klacht kunnen beoordelen. Het kan zijn dat wij uw klacht niet direct kunnen afhandelen. In dat geval nemen wij het artikel in en overleggen met de fabrikant.

Wij zullen het probleem zo spoedig mogelijk in overleg met u oplossen.Teneinde de afhandeling van uw klacht soepel te laten verlopen, verzoeken wij u onze aanwijzingen strikt op te volgen.

Wij zullen proberen uw klacht binnen 14 dagen af te handelen. Mocht dit om een of andere reden niet mogelijk zijn, dan zullen we u hiervan binnen deze termijn op de hoogte stellen.