Advies nodig? 0528 276715 of hoogeveen@jambelle.nl

Garantie & Klachten

Garantie

Op alle artikelen die je bij ons koopt zit een wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel bij levering in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren moet functioneren.

Als een artikel niet naar behoren functioneert of in goede staat verkeert binnen de toepasselijke garantietermijn, zoeken we zo snel mogelijk naar een passende oplossing.

Mocht het een artikel uit de opruiming betreffen dan kan het zijn dat het gaat om een verouderde versie. Houdt hier rekening mee of neem contact met ons op voor informatie. Voor artikelen uit de opruiming geldt dezelfde wettelijke garantie.

Bijvoorbeeld door een gratis reparatie, een nieuw artikel of teruggave van je geld. Is het probleem met het artikel je eigen schuld? Dan heb je geen recht op gratis reparatie, een nieuw artikel of teruggave van je geld. Heb je het artikel normaal gebruikt maar is het gewoon versleten? Ook dan heb je geen recht op gratis reparatie, een nieuw vergelijkbaar product of teruggave van je geld.


Klachten

Uiteraard kan het ook voorkomen dat de kwaliteit van een product na een periode van gebruik niet (meer) aan uw verwachting voldoet. Bijvoorbeeld; het vertoont na kort gebruik extreme slijtage of u constateert dat het artikel niet mooi blijft na wassen.

Mocht een product om een of andere reden niet aan uw verwachtingen voldoen, dan vragen wij u een klacht indienen.

Uiteraard heb je geen garantie indien de klacht veroorzaakt is door:

  1. Onzorgvuldig/onvoorzichtig gebruik
  2. Beschadiging door opzet, of door nalatigheid (bijvoorbeeld val en/of stootschade)
  3. Normale slijtage
  4. Het niet opvolgen van de wasvoorschriften

Let op: wasvoorschrift

De producten dienen te worden gewassen volgens de wasvoorschriften in het kledingstuk. Indien u ervoor kiest of heeft gekozen voor een afwijkende wasmethode, zal uw klacht te allen tijde ongegrond worden verklaard.

Heeft u klachten?

Wij vragen u een e-mail te sturen aan info@jambelle-hoogeveen. Gelieve in deze e-mail het ordernummer en uw telefoonnummer te vermelden, zodat wij eventueel telefonisch contact met u op kunnen nemen. U mag natuurlijk ook bij ons in de winkel langskomen.

Wij zullen het probleem zo spoedig mogelijk in overleg met u oplossen. Teneinde de afhandeling van uw klacht soepel te laten verlopen, verzoeken wij u onze aanwijzingen strikt op te volgen.

Wij zullen proberen uw klacht binnen 14 dagen af te handelen. Mocht dit om een of andere reden niet mogelijk zijn, dan zullen we u hiervan binnen deze termijn op de hoogte stellen.

De portokosten voor het retourneren van een artikel met een klacht komen in eerste instantie voor rekening van de klant. Deze kosten zullen gecrediteerd worden indien de klacht gegrond wordt verklaard. Mocht de klacht niet terecht zijn dan kan het zijn dat wij ook de verzendkosten moeten rekenen voor het terugsturen van het artikel.